Van Hobart tot Bothwell

4 februari 2023 - Bothwell, Australië

Vrijdag 3 februari  zijn we met de bus naar Hobart geweest. (de klim naar het centrum van New Norfolk was nog een hele uitdaging voor ons uithoudingsvermogen) In Hobart zijn we eerst om een telefoonkaart geweest, zodat we internet en niet te vergeten navigatie hebben (is ook beter voor ons huwelijk) Het centrum hadden we snel genoeg van, dus op naar de waterkant (we blijven tenslotte zeeuwen) Nog een poosje zitten genieten van een straatmuzikant. Daarna kwamen we het standbeeld van een bekende Nederlander tegen namelijk Abel Tasman. Toen was het weer genoeg geweest en dus weer met de bus terug (kosten enkeltje $3,30) voor een rit van meer dan   1 uur.

Zaterdag 4 februari vandaag vertrekken we weer naar een andere camping, onderweg eerst nog even naar twee watervallen, namelijk Russel falls en Horseshoe falls, de tweede was een hele klim. Onderweg tijdens de wandeling nog 3 walibi's gespot (eindelijk levende dieren). Daarna zijn we naar Bothwell gereden en ons geïnstalleerd op de camping.

Morgen rijden we via Great lake naar Molecreek.

1. Desmond:
    4 februari 2023
    Morgen dus naar Wie is de Molecreek 😉. Veel plezier en weer genieten nu al mee van de verhalen en foto's.
  2. Jaqueline Mol:
    4 februari 2023
    Jullie zouden toch eens het boek: 'Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen' moeten lezen, n.a.v. de opmerking over het ouderwetse kaartlezen, wat niet zo goed ging 😀..... Maar gelukkig hebben jullie nu weer digitale navigatie.
    Verder; mooie foto's! Geniet van Tasmanië en jullie rondreis!!!
  3. Wim en Carla van de Woestijne:
    4 februari 2023
    Mannen beginnen pas na enige tijd naar vrouwen te luisteren, aangezien de eerste zinnen toch vaak onzin is, dit is onderzocht
  4. Jaqueline Mol:
    4 februari 2023
    Volgens dat boek (gebaseerd op biologische evolutionare wetenschap), heeft dat ook een andere belangrijke reden.....
  5. Mary Boutens:
    5 februari 2023
    Looks amazing😃, you already done some walking around!
    Enjoy the surroundings and have a great day 👍
  6. Wim en Carla van de Woestijne:
    5 februari 2023
    after this trip I think tasmania will be number 1 and then WA.
  7. Mary Boutens:
    I love Tasmania ♥️