De laatste 48 uur van de vakantie

16 maart 2023 - Middelburg, Nederland

Dinsdag 14 en woensdag 15 maart. De koffers staan klaar voor vertrek, om 9 uur komen Eric en Richard ons ophalen. We gaan nog een aantal uurtjes naar Warnbro waar de familie woont. Half twee vertrekken we richting vliegveld in Perth na het inleveren van de koffers is het tijd om afscheid te nemen en langs de douane te gaan. Om half zes gaan we de lucht in richting Singapore. In Singapore vertrekken we keurig op tijd naar Amsterdam na 25 minuten rijden staan we dan eindelijk klaar om de lucht in te gaan. We beginnen de vlucht met een warme hap om half eén s'nachts daarna proberen om wat te slapen voor de lange vlucht van 13 uur naar Nederland. Na aankomst is het even verfrissen en dan met de trein richting Middelburg, in de trein met koffers betekend gewoon staan, in Rotterdam moeten we nog een keer overstappen naar BoZ. Desmond had ons al laten weten dat er geen treinen rijden in Zeeland vanwege een kabelbreuk. We worden in Bergen op Zoom opgehaald en thuis afgeleverd  en dan is het weer koffers uitpakken en nog wel even naar het stembureau voor onze groen/linkse stem.

1. Mary Boutens:
    16 maart 2023
    glad you got home 🏡safely 👍🤗🙂
  2. Carla:
    16 maart 2023
    We hebben weer een mooie en leuke vakantie gehad en het was fijn om Eric, Mary en alle andere familieleden /kennissen weer te zien. 👍❤️