De Perth Zoo en nog meer.

4 maart 2023 - Rockingham, Australië

Vrijdag 3 maart samen met Mary, Eric, Michelle, Richard, Harper,Kurt, Evan en Sarah een dagje Perth gedaan. We zijn met de trein naar Perth gereden, met uitzondering van Richard en Harper, die zijn met de auto vol eten en drinken naar de Zoo gereden. Wij dat zijn Mary, Eric,  Kurt en mijzelf naar de Giant in Perth gelopen, de anderen Michelle, Evan, Sarah en Carla zijn naar het Cats café gegaan waar ze een uur lang tussen de katten hebben gezeten. Inmiddels waren Harper en Richard ook gearriveerd en zijn we gezamenlijk met de trein naar   Elisabeth Quay gereden en vandaar met de ferry naar Perth zuid voor een bezoek aan de Zoo. (Er is al weer heel wat bijgebouwd sinds 2016) Inmiddels zijn ook de eski's uit de auto gehaald en hebben we in de Zoo gezamenlijk gegeten. Vervolgens had Michelle speciaal voor Carla en mij een bezoek achter de schermen met giraffen geregeld, wat een leuke verrassing was. Vervolgens is ieder op eigen houtje de Zoo gaan verkennen.Na een leuke maar vermoeiende dag weer met bus, trein en auto terug naar huis. We hadden geen puf meer om zelf te koken en hebben dus fish and chips gehaald, wat goed smaakte. Na nog de foto's van de telefoons en camera op de laptop te hebben gezet is het bedtijd geworden want morgen wacht weer een drukke dag.

1. Mary Boutens:
    4 maart 2023
    I slept well 😃
  2. Carla:
    10 maart 2023
    Een hele leuke dag, wel vermoeiend maar de moeite waard