Port Arthur

17 februari 2023 - Nubeena, Australië

Vrijdag 17 februari het einde van onze rondreis in Tasmanië loopt bijna op z'n eind. Vandaag van de camping in Richmond via Sorell naar Port Arthur gereden, onderweg nog een poging gedaan om naar een lookout point van Eagle Hawk te rijden dit was echter niet de normale weg en daar kwamen we dan ook achter, er stond niets voor niets onbegaanbaar, gelukkig was er onderweg een klein beetje ruimte om te keren, met zweet in de handen en op de rug gelukkig weer op de normale weg kunnen komen. Na een aantal bezienswaardigheden in Port Arthur te hebben bekeken zijn we naar onze laatste camping van de vakantie gereden dit is White Beach caravan park. Morgen nog terug naar Port Arthur voor het zwaardere klimwerk, hopelijk wat minder warm. 28 graden is toch even wennen.

1. Desmond:
    17 februari 2023
    Hopelijk nog veel mooie/leuke dingen deze laatste dagen in Tasmanië. Succes met het klimwerk morgen.
  2. Mary Boutens:
    Sounds like your trip is warming up.
    Acclimatising for the next phase of your journey in WA 😃.
    Enjoy your last few days in Tasmania and maybe the Salamanca market in Hobart 👍♥️