Bay of Fires en Binalong bay

12 februari 2023 - Binalong Bay, Australië

Zondag 12 februari vandaag een kort ritje naar de Gardens en de Bay of Fires (rotsen) daar over rotsen geklommen en door het zand gelopen en nog wat schelpen gezocht. (niet meegenomen) Daarna zijn we naar Binalong gereden, waar we geen parkeerplaats aan de beach konden vinden. We hebben hem toen wat verder van de beach gezet (achter de camper van de buren) Het was een behoorlijke afdaling en een aanslag op je knieën,  ik zag al op tegen de weg terug omhoog. Het uitzicht aan de beach was de moeite waard. Net begonnen aan de klim, kwamen de buren aanrijden, zijn vrouw werd uit de camper gegooid en ik kon plaats nemen, hij heeft mij naar onze camper gebracht en zo kon ik daarna Carla oppikken. Op de terugweg In het dorp nog wat boodschappen gedaan.

1. Mary Boutens:
    12 februari 2023
    That was very nice of your neighbour.Sounds like you’re getting lots of exercise.👍😃
  2. Jaqueline Mol:
    Mooi strand en mooie kust!!
  3. Wim en Carla van de Woestijne:
    12 februari 2023
    Maar nog steeds niet gezwommen, dat wordt wel wachten tot in Rockingham.
  4. Carla:
    13 februari 2023
    Met de vele slingerwegen, het klimmen en dalen, wil ik Wim een compliment geven voor het goed besturen van de camper👍