NP Freycinet en Bicheno

11 februari 2023 - St Helens, Australië

Zaterdag 11 februari nadat Carla een was heeft gedraaid en aan de droogmolen heeft gehangen, gaan we op pad richting Freycinet. Onderweg gestopt bij een lookout point, voor een paar foto's van de blauwe oceaan. Aangekomen in Freycinet eerst bij het visitor centre een plattegrond gehaald om daarna een wandelroute te volgen. We hebben langs de Richerdson bay gelopen en daar wat vogels gespot. Een meeuw was bezig een flinke vis naar binnen te werken. Het was de bedoeling om in Coles Bay fish and chips te gaan eten, het was er echter zo druk en er was geen parkeerplaats te vinden. Dus we zijn doorgereden naar Bicheno voor de Blowholes (kunnen niet tippen aan die van WA) In Bicheno was alles dicht op de ijsboer na, dus dan maar een ijsje inplaats van fish and chips. Na een fotostop bij four miles beach zijn we dan weer terug naar de camping. De zon heeft wel voor een rode neus gezorgd. De was is inmiddels ook droog, dus kan weer in de kast.

Zondag gaan we nog naar de Bay of Fires en heel misschien wel even de zee in.

1. Mary Boutens:
    11 februari 2023
    That’s a shame, everything was closed in Bicheno not good if you’re hungry 🤤 it would be nice to go for a swim in the ocean 👍 are you guys going to Port Arthur🤔
  2. Wim en Carla van de Woestijne:
    yes we are going to Port Arthur at the end of the trip we will be at the campsite at White beach.
  3. Mary Boutens:
    11 februari 2023
    Nice 👍 have a great night 😊
  4. Carla:
    15 februari 2023
    Onderweg zag ik nog een Echidna langs de kant van de weg lopen