Perth

17 oktober 2016 - Perth, Australië

Op weg naar Perth

Zaterdag 15 oktober om 9 uur verlaten we het hotel, de shuttle taxi brengt ons en nog een aantal anderen naar het vliegveld. Daar zien we al gelijk dat de vlucht een vertraging van een half uur heeft, dit blijkt uiteindelijk 1 uur en 15 minuten te worden, maar wat is een uur op een mensenleven. Verder gaat de vlucht voorspoedig en komen we om 15:15 aan in Perth. Eric en Mary staan ons al op te wachten. Eerst onze spullen naar ons tijdelijke verblijf in Rockingham gebracht, een prachtig appartement met zicht op de oceaan.

Zondagmorgen zijn we eerst de buurt gaan verkennen, de Beach, winkels en restaurants zijn allemaal binnen loopafstand. Met de middag zijn we met de familie naar Pinjarra gereden voor een lunch in het park.

Een volgende update zal wat langer duren, aangezien we geen wifi in ons verblijf hebben. Maar we gaan zeker genieten de laatste weken.

1. Mona:
    17 oktober 2016
    Nog steeds erg leuk om jullie verhalen te lezen en mooie foto's te bekijken. Geniet nog van de laatste weken daar!
  2. Leoni:
    18 oktober 2016
    De temperaturen zijn ook weer beter zie ik. Heerlijk!
    Geniet van de familie.
  3. Hennie en djang hasjim:
    19 oktober 2016
    hallo carla wim zoals ik jullie verhaal allemaal leest is het allemaal zo leuk en de fotos zijn ook zo leuk,ik zou zeggen geniet er van de laatste weken. tot horens grts