The Blue Mountains dag 2

12 oktober 2016 - Katoomba, Australië

Dag 2 In The Blue Mountains

Afgelopen nacht ontzettend koud geweest slechts 4 graden. Voor komende nacht dus een tweede dekbed erbij. Gelukkig is het overdag een mooie dag geweest een lange broek en een vest was overigens wel nodig. Om 10 voor 10 op de Hop on Hop off bus gestapt en daar de rest van de dag gebruik van gemaakt. Een paar leuke wandelingen gedaan en natuurlijk The Blue Mountains vanuit diverse hoeken gefotografeerd. We hebben nu goed gezien waarom het de Blue Mountains zijn er hangt namelijk een blauwe gloed over de bergen, het vermoeden is dat dit komt door de eucalyptus bomen die er staan, al zijn de geleerden het daar nog niet over eens. Verder hebben we nog een Garden (tuin) bezocht met heel veel in bloei staande Azalea’s en niet te vergeten TULPEN die in oktober in bloei staan.

Nu is het tijd om de koffers weer in te pakken en morgenochtend de Camper in te leveren en dan nog twee dagen Sydney en dan op naar Perth voor alweer de laatste weken van onze vakantie. Wat gaat de tijd toch snel voor we het beseffen is het
alweer voorbij.