The Blue Mountains

11 oktober 2016 - Katoomba, Australië

Blue Mountains

11 oktober vanmorgen op tijd vertrokken uit Cessnock om via een prachtige route door het berglandschap naar onze laatste camping in Katoomba gereden (Blue mountains).
Onderweg wat we de eerste 3200 km bijna niet gezien hadden, maar nu volledig aan onze trekken komen, velden vol met kangoeroes. We moesten zelfs even stil staan omdat er drie midden op de weg zaten, maar helaas voor de foto, ze waren weg voordat Carla haar fototoestel had gepakt. Onderweg enkele mooie uitzichtpunten o.a. Yellomudee Regional park. Na aankomst op de camping, het is dan inmiddels bijna 2 uur zijn we nadat we een lange broek en trui hebben aangedaan, het is namelijk maar 13 graden en dat waren we niet meer gewend, een wandeling gaan maken naar de Katoomba Falls en uitzicht op The Three Sisters. Woensdag de laatste volle dag Hop on Hop off in the Blue Mountains, zodat we zo weinig mogelijk missen, voordat we naar Sydney rijden om de camper in te leveren en het bruisende leven van Sydney induiken.