Hunter Valley

10 oktober 2016 - City of Cessnock, Australië

De Hunter Valley

Zondagmorgen 9 oktober zijn we verder het binnenland ingetrokken, via Kurri Kurri
​naar Cessnock waar we de komende twee dagen verblijven. Zondagmiddag via een lokale wijnboer “Briar Ridge Vineyard” met een wel erg lekkere wijn (daar was de prijs dan ook naar) zijn we doorgereden naar een Toeristisch shopping centrum met ook al kerstballen.

Voor maandagmiddag hebben we een Wijn en kaas tour geboekt daarover later meer. Op de camping stonden ook nog wat leuke woningen te koop, die waar Carla bij staat wordt van ons als we tenminste vanavond 10 oktober de staatsloterij winnen, anders gaat het feest niet door.

Vanmiddag de wijntour gedaan en zijn daar bij drie Wijnbedrijven langs geweest en in totaal 25 verschillende kwaliteitswijnen geproefd. Bij 1 was er voor elke kaas een andere wijn. Helaas zijn er weinig foto's ik denk dat er iets mis was met m'n toestel er waren een aantal foto's onscherp. Op de terugweg nog een heleboel kangoeroes gezien op een veldje, of we moeten ze dubbel hebben geteld. Een geslaagde middag, wel nog iets negatiefs wij maar denken dat de Lindemans wijnen een goede wijn is, de Australiërs koken er de aardappels nog niet in.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Leoni:
    11 oktober 2016
    Wim en Carla,

Wat leuk om weer nieuwe updates te lezen, voorzien van prachtige foto's. We hoeven niet te twijfelen of jullie genieten.