Zondag 25 september deWhitsundays

25 september 2016 - Arlie Beach, Australia, Australië

Vanmorgen al om kwart over vijf opgestaan en om zeven uur kwam het busje voor, om ons naar Arlie Beach te brengen voor een dagje Whitsundays.
​De eerste stop was in Hamilton Island waar we een uur hebben rondgekeken. Daarna ging de boot naar Whitehaven Beach, voordat we van boord stapten kregen we eerst een eski mee met een uitgebreid lunchpakket. Het zand was wit en leek wel poedersuiker het piepte ook onder je voeten. Daarna was de doop van mijn zwembroek aan de beurt, heerlijk gezwommen en een lekkere temperatuur van het water, dus na de lunch en een wandeling over het strand nog maar een keer het water in. Na 3 uur aan de beach weer terug naar Hamilton Island waar we nog met de bus naar een uitkijkpunt op de berg zijn gereden. Om 19:00 uur waren we dan weer moe maar voldaan terug op de camping. Zin in koken hadden we niet meer, dus aangezien de Mac dichtbij was dan maar een keertje iets van de Mac.

1. Mona:
    26 september 2016
    Zooooo.....dat ziet er super mooi uit zeg! Ben jij dat Wim in de golven of is het een zeehond?
  2. Hennie en djang hasjim:
    26 september 2016
    mooie fotos wim en carla geniet er van
  3. Elbert:
    27 september 2016
    heerlijk genieten en leuk om zo met jullie mee te reizen.
    mooie foto's trouwens.
    Wat een mooie blauwe zee en wat een schitterend hagel wit strand.
    Jullie zijn echt vakantie aan het houden.
    Goeie reis verder.