Brisbane

3 oktober 2016 - Brisbane, Australië

Brisbane

Vandaag maandag 3 oktober Queens Birthday in Australie staat bij ons in het teken van een dagje Brisbane city. Vanmorgen met de bus van New Market naar het centrum Adelaide str.
Daar hebben we vervolgens de Hop on Hop off bus genomen, zodat we zonder moe te worden een goed beeld van de stad krijgen. Overigens is van het hop off niets gekomen aangezien het begon te regenen. Na de eerste indruk van de stad hebben we de tweede tour gedaan met een stop bij de Botanic gardens en aansluitend Mount Coot-tha lookout, waar je een schitterend zicht op de stad hebt. Daarna hebben we nog wat in de stad rondgekeken.

Morgen staat er nog een dagje Brisbane op het programma en dan o.a. nog wat varen op de Brisbane River.

1. Thea:
    3 oktober 2016
    Hoi Wim en Carla. Ik geniet van jullie reisverhalen en de mooie foto's. Prachtige reis en wat een mooie avonturen maken jullie mee. Ik lees tussen de regels door hoe jullie genieten. Ik wil meer foto's van het eten daar aub. Blijf genieten. Groetjes Thea.
  2. Wim van de Woestijne aquarium:
    3 oktober 2016
    Thea ik dacht ik zal eens een keer geen foto's van eten maken, overigens was er wel 1 van een veldje ananas, en die zijn hier heerlijk zoet. Dus je ziet ik kan wel gezond bezig zijn.
  3. Edwin:
    3 oktober 2016
    Mooi reisverslag hoor. In je route moet je Clearview even aanpassen naar Clairview (denk ik); anders heb je wel een heel vreemde route genomen :-)
    Ziet er verder allemaal top uit!